Procedură înscrieri SGCoD14

Listă linkuri utile:

Status: STATUS ECHIPE&TAXE&ARBITRU

Arbitri: ÎNSCRIERI ARBITRI

Debateri: ÎNSCRIERI DEBATERI

Link direct upload fotografie: Încarcă poza

Mai este o lună până la Covalact Saint George City of Debate 14! Drept urmare, în această seară dăm drumul la înscrieri pentru arbitri însoţitori. Formularul de înscriere îl găsiţi în lista de linkuri de mai sus, deadlineul pentru completare fiind 18 februarie, ora 23:59. Acelaşi deadline este valabil pentru achitarea integrală a taxei de participare de către echipele înscrise.

Pentru înscrierile arbitrilor, avem câteva reguli:

  1. Arbitrul trebuie să fie o persoană majoră, cu studiile liceale absolvite
  2. Maxim un arbitru/echipă
  3. Un arbiru poate însoţi maxim 3 echipe

Puteţi verifica în continuare statusul echipelor (status taxă, status date, arbitru însoţitor) la acelaşi link, pe care, de asemenea, îl găsiţi în lista de linkuri de mai sus.

Reamintim, arbitri însoţitori au gratuitate totală. Vă mulţumim că faceţi posibilă existenţa întregii mişcări de dezbateri din România!

Pentru orice nelămuriri, vă stăm la dispoziţie pe reţelele de socializare şi la adresa de email cityofdebate@gmail.com

P.S. 1- Pentru o comunicare facilă, vă rugăm să daţi Going la Event, like şi follow pe Facebook şi Instagram.

P.S. 2 – Pentru orice postare pe reţelele de socializare referitoare la SGCoD, vă rugăm să folosiţi hashtagurile competiţiei  –  #SGCoD14 / #cityofdebate / #toatalumeavinelaSG.

P.S. 3 – Am început o campanie pe Instagram, prin care vă invităm să împărtăşiţi amintirile voastre de la SGCoD, prin hashtagul #SGCoD sau #cityofdebate. Noi am început să postăm câte o fotografie pe zi.

Vă mulţumim şi vă aşteptăm la Sf. Gheorghe!

============================================================

Am intrat în linie dreaptă cu procedura de înscriere la Covalact Saint George City of Debate 14! Urmează etapa în care ne dorim să colectăm datele echipelor înscrise, precum şi confirmările locurilor, prin plata taxelor. Nivelul taxelor stabilit pentru acest an este următorul:

Taxă competiţie pentru un debater, cu cazare la hotel/pensiune: 270 RON

Taxă competiţie pentru un debater, cu cazare la cămin/hostel: 190 RON

Anul acesta, dispunem de 40 de locuri pentru echipe la cămin/hostel şi 30 de locuri pentru echipe la hotel/pensiune. Alocarea se va face în ordinea primul venit, primul servit, după cum înregistrăm avansul taxei. Reamintim, arbitrii au gratuitate totală.

Mai jos veţi regăsi listele cu cele 10 echipe admise în sistem WildCard, cu cele 60 de echipe în sistem Open, precum şi lista de aşteptare Open. Pentru a finaliza lista celor 70 de echipe cât mai repede, vă rugăm să completați formularul cu datele fiecărui participant debater (link aici) și să efectuaţi plata taxei de echipă, în cuantum de cel puţin 50%, până pe 29 ianuarie – în caz contrar, echipa va fi trecută la capătul listei de aşteptare, iar prima echipă de pe lista de aşteptare va fi promovată.

Plata taxei se va face în contul Asociaţiei de Tineret Ecou, RO38CECECV0143RON0185620, deschis la CEC Bank. Cea mai simplă modalitate este să transferaţi banii din contul dvs. în contul nostru, prin transfer bancar. În cazul în care doriţi să depuneţi direct banii în cont la una din sucursalele CEC Bank, veţi avea nevoie de o dovadă, pe care vă rugăm să o descărcaţi de aici. În ambele situaţii, vom avea nevoie de o descriere succintă a tranzacţiei. Ca regulă generală, vă rugăm să treceţi prefixul TXSG, urmat de litera H sau C (în funcţie de cazarea aleasă), urmat de numele echipei (aşa cum apare pe formular), iar dacă este cazul, adăugaţi numele de familie al membrului echipei (dacă plata se face separat de către membrii echipei). Ex.: TXSG C WildCard4 Popescu sau TXSG H Spiru DC Bucureşti.

Pentru orice întrebare, contactaţi-ne pe email sau prin mesaj pe pagina de facebook.

Lista cu cele 10 echipe înscrise în sistem WildCard

Lista cu cele 60 de echipe înscrise în sistem Open

Lista de aşteptare