Înscrieri echipe

Ne apropiem cu paşi repezi de cea de-a treisprezecea ediţie a Covalact Saint George City of Debate, astfel că de astăzi vom începe colectarea opţiunilor voastre privind perioada pe care o veţi petrece la Sfântu Gheorghe. Pe baza feedbackului de la ediţiile precedente, am îmbunătăţit formatul Centralizatorului, pentru a fi mai uşor de completat de către voi, indiferent ce dispozitiv folosiţi pentru navigare – desktop sau mobile. Linkurile de completare sunt separate pentru debateri şi arbitri. Deadline-ul de completare al opţiunilor este acelaşi cu deadline-ul de achitare integrală taxă – 20 februarie.

Pe parcursul formularului, va trebui să accesaţi un link pentru încărcarea unei fotografii – vă rugăm ca după trimiterea fotografiei să reveniţi la formular, pentru a-l trimite către noi.

Aici sunt linkurile:

Arbitri: Centralizator Arbitri SGCoD13

Debateri: Centralizator Debateri SGCoD13

Link direct încărcare poză: Încarcă poza

Totodată, reamintim că deadlineul pentru plata integrală a taxei de participare va fi 20 februarie – vă rugăm să verificaţi statusul în dreptul echipei. Pentru orice nelămuriri, vă stăm la dispoziţie pe pagina de facebook sau pe email cityofdebate@gmail.com.

STATUS DATE & TAXE & ARBITRU

P.S. 1- Pentru o comunicare facilă, vă rugăm să daţi Going la Event, like şi follow pe Facebook şi Instagram.

P.S. 2 – Pentru orice postare pe reţelele de socializare referitoare la SGCoD, vă rugăm să folosiţi hashtagul competiţiei  –  #SGCoD13.

P.S. 3 – Am început o campanie pe Instagram, prin care vă invităm să împărtăşiţi amintirile voastre de la SGCoD, prin hashtagul #SGCoD. Noi am început să postăm câte o fotografie pe zi.

Vă mulţumim şi vă aşteptăm la Sf. Gheorghe!

 

==========================================

Am intrat în linie dreaptă cu procedura de înscriere la Covalact Saint George City of Debate 13! Urmează etapa în care ne dorim să colectăm datele echipelor înscrise, precum şi confirmările locurilor, prin plata taxelor. Anul acesta am luat decizia de a “îngheţa” taxele, astfel:

Taxă competiţie pentru un debater, cu cazare la hotel/pensiune: 250 RON

Taxă competiţie pentru un debater, cu cazare la cămin: 180 RON

Reamintim, arbitrii au gratuitate totală.

 

Mai jos veţi regăsi listele cu cele 10 echipe admise în sistem WildCard, cu cele 60 de echipe în sistem Open, precum şi lista de aşteptare Open. Pentru a finaliza lista celor 70 de echipe cât mai repede şi pentru a colecta datele necesare, vă rugăm să completaţi formularul (link aici) şi să efectuaţi plata taxei de echipă, în cuantum de cel puţin 50%, până pe 18 ianuarie – în caz contrar, echipa va fi trecută la capătul listei de aşteptare, iar prima echipă de pe lista de aşteptare va fi promovată.

Plata taxei se va face în contul Asociaţiei de Tineret Ecou, RO38CECECV0143RON0185620, deschis la CEC Bank. Cea mai simplă modalitate este să transferaţi banii din contul dvs. în contul nostru, prin transfer bancar. În cazul în care doriţi să depuneţi direct banii în cont la una din sucursalele CEC Bank, veţi avea nevoie de o dovadă, pe care vă rugăm să o descărcaţi de aici. În ambele situaţii, vom avea nevoie de o descriere succintă a tranzacţiei. Ca regulă generală, vă rugăm să treceţi prefixul TXSG, urmat de litera H sau C (în funcţie de cazarea aleasă), urmat de numele echipei (aşa cum apare pe formular), iar dacă este cazul, adăugaţi numele de familie al membrului echipei (dacă plata se face separat de către membrii echipei). Ex.: TXSG C WildCard4 Popescu sau TXSG H Spiru DC Bucureşti.

Pentru orice întrebare, contactaţi-ne pe email sau prin mesaj pe pagina de facebook.

 

Lista cu cele 10 echipe înscrise în sistem WildCard

Lista cu cele 60 de echipe înscrise în sistem Open

Lista de aşteptare