HAI ŞI TU LA SAINT GEORGE CITY OF DEBATE VI

            Între 2 şi 4 martie 2012, Debate Club Sfântu Gheorghe şi ARDOR Transilvania vă invită să participaţi la cea de-a şasea ediţie a competiţiei de dezbateri publice “Saint George, City of Debate“.

Ne bucură succesele de la primele 5 ediţii, la ultima au participat un număr de 78 de echipe, record absolut pentru o competiţie de dezbateri din ţară. Având în vedere faptul că echipa de arbitrii de top va fi condusă Bianca Dragomir, fosta campioană naţională atât la elevi, cât şi la studenţi, finalistă în acest an la Campionatul European şi semifinalistă în anii trecuţi la Oxford şi la Europene, suntem convinşi că “Saint George, City of Debate VI” va suscita interesul comunităţii debaterilor, indiferent de nivelul de experienţă. 
Ţinând cont de experienţa acumulată în anii trecuţi şi de recomandările primite de la participanţi, am hotărât ca în rundele de calificare participanţii să dezbată asupra a două moţiuni pregătite, urmând ca în eliminatorii să se joace runde impromptu, iar finala să fie tot pe o moţiune pregătită. Bineînţeles că nu vor lipsi trofeele şi medaliile pentru primele trei locuri, plus trofeul transmisibil “Saint George, City of Debate”, aflat actualmente în posesia Timişoarei, câştigătoarea de anul trecut.
Temele competiţiei şi celelalte detalii organizatorice vor fi anunţate cel mai târziu în 15 ianuarie 2012.
La competiţie poate lua parte orice echipă de liceeni, indiferent de experienţă. 
Taxa de participare: 100 lei / participant (include 2 nopţi de cazare, 5 mese, 3 coffee break, diploma de participare individuală, kit inscripţionat – tricou, pix, ecuson, insignă, debate-carduri, CD, revistă cu program, harta oraşului Sfântu Gheorghe, dar şi invitaţii la karaoke party şi acces cu pret redus la fotbal, paintball, teatru)
Înscrierile se pot face între 1 noiembrie 2011- 1 februarie 2012 pe mail: guruianu@gmail.com şi veţi primi imediat o confirmare din partea organizatorilor.
Program
Vineri 2 martie
15.00 – 22.00 Sosire şi cazare participanţi
Seara: Fotbal, Baschet, Volei, Tenis, Squash, Înot/Saună, Paintball, Teatru (în funcţie de preferinţe)
Sâmbătă 3 martie
08.00 – 09.00 mic dejun
09.00 – 10.00 şedinţade arbitraj
10.00 – 11.30 runda I prep.
12.00 – 13.30 runda a II-aprep.
13.30 – 15.30 pranz
15.30 – 17.00 runda a III-a prep.
17.00 – 18.30 runda a IV-a prep.
18.30 – 20.00 cina
21.00 – 01.00 karaoke party
Duminică 13 martie
08.00 – 09.00 mic dejun
09.00 – 10.30 sferturi de finală impromptu
11.30 – 13.00 semifinale impromptu
13.00 – 15.00 pranz
15.00 – 17.00 finala
Mădălin Guruianu,
Coordonator Debate Club Sfântu Gheorghe
Emil Mesaroş,
Preşedinte ARDOR Transilvania
Bianca Dragorim
Director Turneu Saint George, City of Debate VI
REGULAMENTUL EVENIMENTULUI

Pentru buna desfasurare a Openului Saint George, City of Debate VI, va invitam sa parcurgeti si sa semnati urmatorul regulament, destinat construirii unui set comun de norme de conduita pe parcursul evenimentului. Numarul mare de participanti, existenta multor debateri sub 18 ani si scopul educational declarat al acestui eveniment ne indreptatesc sa credem ca veti fi in asentimentul nostru referitor la aceste reguli.

Toate prevederile acestui regulament sunt obligatorii pentru toti participantii la Open, iar pentru participantii minori se consideră ca un angajament asumat prin semnarea anexei 1. Toti participantii se angajeaza să achite la sosire taxa de participare în valoare de: 100 ron/elev/arbitru/instructor.

1. Toate activitătile si orele mentionate în programul Openului sunt obligatorii pentru toti participantii.

2. Fiecare participant se angajeaza să adopte o tinută decentă în toate aparitiile sale în public pe toată durata openului.

3. Fiecare participant se angajeaza să îi trateze cu respect atât pe ceilalti elevi, traineri, arbitri, organizatori, cât si pe localnici si membrii personalului hotelier.

4. Este interzis fumatul în spatii neamenajate.

5. Se recomanda ca reuniunile in grupuri mai mari sa aiba loc in spatiile special amenajate in cursul serii/noptii, pentru a nu ii deranja pe ceilalti participanti. Ora de stingere pentru debateri este 02.00.

6. Participantii se angajeaza să păstreze curătenia pe toată perioada Openului, atat in camere cat si in spatiile de dezbateri. Camerele vor fi verificate la sfarsitul fiecarei seri de instructori/organizatori.

7. Iesirea in afara spatiului de cazare destinat desfăsurării evenimentului se face cu anuntarea si aprobarea verbala a organizatorilor. După ora 21.00, părăsirea zonei nu e permisa debaterilor (indiferent de varsta) fără însotirea unui instructor sau profesor.

8. Este interzis consumul de alcool si/sau narcotice pentru toti debaterii, ca si introducerea in incinta cazarii a acestora.

Orice pagube provocate de către participanti vor fi suportate integral de către acestia sau de către susținătorii legali ai acestora. Participantii vor răspunde legal pentru orice prejudicii aduse prin comportamentul lor sau în alte moduri patrimoniului/imaginii ARDOR sau Debate Clubului Sfantu Gheorghe.

Organizatorii îsi rezervă dreptul ca în cazul nerespectării acestor reguli, sa recurga de la avertisment pana la excluderea participantilor din competitie si penalizarea prin neparticipare la evenimente ulterioare, in cazuri agravante. Astfel, nerespectarea punctelor 1- 5 duce la avertisment iar nerespectarea punctelor 6-8 duce la eliminarea din competitie.

ANEXA
ANGAJAMENT

Subsemnatii ___________________________ si _____________________________ in calitate de parinti ai fiului/fiicei nostru/noastre ____________________________________ cu domiciliul in ___________________ _______________________________________, telefon __________________________ prin prezenta intelegem si suntem de acord cu urmatoarele:

1. Participarea fiului/ fiicei noastre la OPENul Naţional Saint George, City of Debate VI, organizat la  Sfantu Gheorghe, Judetul Covasna, in perioada 2 – 4 martie 2012.

2. Pe parcursul desfasurarii Openului, participantii trebuie sa respecte regulamentul si programul comunicat de catre organizatori, incepand cu momentul inregistrarii in tabara si terminand cu momentul predarii camerei.
3. Participantii vor suporta in mod direct sau in solidar cu celelalte persoane vinovate orice pagube materiale produse in incinta taberei, in camera de cazare sau in salile de seminar.

Semnaturile si datele personale ale parintilor/ parintelui/tutorelui

No comments yet.

Join the Conversation