AMR 2 zile pana la SGCoD 1.1!

Informațiile de mai jos sunt deosebit de importante așa că vă rugăm ca fiecare dintre voi, debateri și arbitri să le parcurgeți cu atenție!
Ghid de bune practici la SGCoD 1.1:
Link
Bine ați venit la Covalact Saint George City of Debate 1.1. După cum știți deja, SGCoD 1.1 vine cu un suflu nou anul acesta, nu numai din punct de vedere al echipei de organizatori, cât mai ales al politicii generale a evenimentului.
V-am promis mâncare delicioasă la alegere, condiții de cazare bune și foarte bune, și cel mai important, dezbateri de top!
Acest ghid de bune practici, în cazul în care va fi respectat de toată lumea, va transforma cele 3 zile petrecute la Sfântu Gheorghe, într-o experiență de neuitat!
Să-i dam drumul!
1. SGCoD goes green!
Într-o lume unde resursele sunt pe terminate, iar poluarea își arată din ce în ce mai des colții, SGCoD și-a propus să protejeze pe cât posibil mediul înconjurător.
Masa va fi servită în cantina școlii, din vase de porțelan. Am renunțat la caserole și tacâmuri din plastic. Mai puține sandvișuri, mai multă ciorbă.
Pentru Coffee Break, fiecare dintre voi, aveți în Starting Pack un termos pe care vă rugăm să-l folosiți cu încredere pentru apă, ceai, sau cafea. În caz de nevoie, vor exista și clasicele pahare de unică folosință, dar eco e mai cool.
Fumatul este permis doar în locul special amenajat în afara Colegiului, iar chiștoacele trebuie să ajungă în Smart’ash. Vă lăsăm singuri să vă dați seama despre ce este vorba.
2. Masa
În funcție de preferințele voastre, fiecare are o configurație de meniuri care apare pe badgeuri. Masa va fi servită în cantina Colegiului. Suntem mulți și ne bucurăm de prezența voastră, dar ca să fim cât mai eficienți, la fiecare masă, veți fi plasați de către voluntarii noștri, unii la mese la care se servește Meniul 1, iar ceilalți la mese unde se servește Meniul 2. Din acest motiv, s-ar putea să nu puteți să stați la masă cu prietenul cel mai bun, mai ales dacă el are un alt meniu decât voi. E o oportunitate buna să vă faceți noi cunoștințe, motiv pentru care ne bazăm pe înțelegerea și cooperarea voastră.
Meniurile sunt reprezentate pe badge prin 4 pătrățele (cele 4 mese în ordine), culoarea alba însemnând Meniul 1, iar cea neagră Meniul 2. Pentru vegetarieni, vă lăsăm pe voi să ghiciți culoarea.
3. Badge-ul și brățările
Ecusoanele personalizate pe care le primiți în Stariting Pack, alături de brățări sunt pașaportul vostru la SGCoD 1.1 și vă permit intrarea la locurile de cazare, la masă, la petreceri, precum și la activitățile extra. Pe badge aveți programul detaliat al competiției și alte informații utile. Aveți grijă de pașaportul vostru și purtați-l la voi în permanență.
4. Pregătiri pre-competiție și înscrieri
Înainte de sosire verificați în centralizatorul SGCoD 1.1 toate datele introduse și semnalați-ne de urgență eventualele inadvertențe. Centralizatorul este modul nostru de a comunica cu voi și de a vă responsabiliza.
Rubricile de ore de plecare și de sosire rămân deschise spre a putea fi completate. Nu uitați de ele!
Înscrierile au loc în sala de sport a Colegiului. Înainte de a face orice altceva, după ce ajungeți la Sfântu Gheorghe, veniți să vă confirmați prezența și să vă ridicați Starting Pack-ul.
La înscrieri, aveți nevoie de:
***Copia de pe actul de identitate;

***Regulamentul competiției semnat;
Link
***Acord parental, în cazul minorilor;
Link
***Sondaj completat pe loc.
Voi ne dați actele, noi vă dăm Starting Pack-ul. Classic Win-Win Situation.
După înscriere, fiecare echipă va fi condusă de voluntari la locul de cazare. Elegant.
5. Sala de sport și sala de festivități
Toate anunțurile importante și Coffee-Break-ul vor fi făcute în sala de sport. Sala de sport este HQ-ul SGCoD 1.1, loc în care veți găsi în permanență voluntari care să vă ajute cu tot ceea ce aveți nevoie.
Cu toții știm că debaterii nu duc lipsă de simț al umorului, voluntar, sau involuntar. V-am pregătit o cutie cu perle care se va afla în permanență în sala de sport. Folosiți-o responsabil, dar cu încredere.
Pentru arbitri, punctul de întâlnire îl reprezintă sala de festivități. Aici se va tine sedința de arbitraj, și briefing-urile dinaintea rundelor.
Ne vom asigura ca toată lumea să știe unde se află fiecare sală, nu vă faceți griji dacă încă nu știți unde este sala de festivități. (în spatele cabinetului de desen, pentru curioși)
6. Social
Distracția e la ea acasă la SGCoD, însă minor + alcool = not love.
7. Echipele de boboci
Vrem să dăm ocazia echipelor începătoare să se remarce, motiv pentru care vom face un Break separat pentru juniori. Ca să nu existe discrepanțe, echipă de boboci înseamnă echipa formată exclusiv din membri care nu au mai participat la nicio competiție de dezbateri înainte de luna septembrie a anului 2016.
8. Respect
Echipa de voluntari va stă la dispoziție cu drag și entuziasm. Ne dorim o comunicare bazată pe respect reciproc și respect față de competiție, arbitri, locurile unde se desfășoară evenimentele și locurile de cazare.
Let’s roll, let’s debate, let’s SGCoD!

No comments yet.

Join the Conversation